to-win to nowi specjaliści ze świeżymi pomysłami, wyjątkowe wydarzenia, niepowtarzalne przykłady z życia zawodowego, a przede wszystkim klienci. Tu piszemy o nich wszystkich.
To już drugi rok naszej owocnej współpracy z marką Cucudo! Czas na małe podsumowanie tego, co udało nam się wspólnie wypracować. W 2020 roku udało nam się zwiększyć sprzedaż o ponad 150% w stosunku do 2019 roku!
Przyglądamy się sytuacji na rynku i postanowiliśmy wspomóc MŚP. Jeśli macie pytania o media społecznościowe czy performance marketing, udzielimy Wam bezpłatnych konsultacji.
Martyna Ciudzińska objęła stanowisko specjalisty ds. social media. Zajmuje się social media marketingiem, influencer marketingiem i konsultacjami kreatywnymi.
Dla Sano Polska zajmujemy się social media marketingiem, budujemy wizerunek marki wśród polskich konsumentów i wspieramy sprzedaż polskich dystrybutorów.
LOT skupia się na budowaniu marki pracodawcy z pomocą Facebooka i Instagrama. Jesteśmy strategicznym partnerem LOT Cabin Crew w zakresie social media marketingu.